Hi followers ;)

Friday, November 20, 2020

Hadiah dari Blogger Hidana: Terima kasih Dana

 Salam semua,

Apa khabar? Di doakan semua baik-baik sahaja. Sejak demenjak ni kes macam kita tak boleh nak jangka sebab saban hari ada kluster baru. Semoga kita di lindungi Allah S.W.T.

Hari Jumaat lepas Ummi dapat buah tangan dari blogger Dana.. ummi tgk ramai kawan2 blog yang dapat. Comel2 betul. Tgk2 ummi pn ada rezeki dapat. Alhamdulillah seronok tau.. Terima kasih Dana. Cantik betul dana buat. Dana ni salah seorang blogger yang ramah dan suka memasak. Kalau ummi rasa macam xtau nak masak apa. Selalu jugak ke blog Dana nak dapat idea nak masak ap. hehe.. Mekasih Dana buah tangan yang comel ni. Inshaallah ada rezeki ummi balas..



Tasbih ni jadi tasbih dia. Sebab dia dah lama usha tasbih abi dia. Skali Dana bagi trus dia cakap itu dia punya. πŸ˜…. Seronok bukan kepalang.. Siap bandingkan die punya tasbih lagi cntik..huhuhu. Mujur mask extender die xboleh pakai. Kalau tidak abis ke dia.πŸ˜… Haritu kak ujie bagi sejadah pun dia kata dia punya. Kalau solat mmg guna sejadah kak ujie hadiahkan. Trobek balik entri: cenderahati dari kak Ujie


Sekian terima kasih kerana sudi singgah..

9 comments: