Salam semua,
Baru-baru ni Ummi dapat cenderahati persahabatan dari kak Ujie sempena 9 tahun usia blog kak Ujie
Titian Perjalanan. Ummi top 3 suka melawat blog Kak Ujie. Tak sangaka sebenarny sebab sejak demenjak ni busy sgt sampai xsempat nak tinggal kan komen.. cume blogwalking je..Hehe. Nak tahu kak Ujie bagi apa?
Sebelum tu Ummi nak share cerita. Kak Ujie adalah antara blogger yang terawal yang jadi rakan blogger masa Ummi awal-awal menulis semula pada tahun lepas. Kak Ujie antara rakan blogger yang buat Ummi rasa seronok nak menulis sebab kak Ujie rajin jugak komen blog Ummi. Ummi pn suka baca blog kak Ujie. Sebab dalam blog kak Ujie banyak cerita tentang tempat2 yang cantik beliau pergi. Terutama tempat yang ada permandangan hijau. Dari tak tahu ade tempat2 macam tu trus jadi tau. Sampai pernah jugak bile kak Ujie lame tak update blog tertanya-tanya kemana lah Kak Ujie ni. hahahah..
Semoga persahabatan kita berpanjangan dan kalau ada kesempatan nak jumpa kak Ujie.
Terima kasih kak Ujie bagi hadiah sejadah. Ummi akan manfaatkan. Ummi suke sangat. hehe.
Dapat semalam trus snap pic sebab tak sabar nak bagitau kak Ujie sebab dapat dah parcel.
Hehe. Sekian dari Ummi.





