Hi followers ;)

Showing posts with label Cadangan hadiah. Show all posts
Showing posts with label Cadangan hadiah. Show all posts

Wednesday, September 9, 2020

Hari Jadi Faiz

Salam semua,


Bulan lepas hari jadi Faiz. Jadi kami decide untuk bagi goodies bag untuk kelas dia. Di sekolah nya tidak di benarkan bawak goodies bag yang ada jajan.. So kami decide untuk bagi alat tulis. Hehehe...  Barang beli dekat kedai Eco. Barang kedai Eco comel-comel. Sebelum ke kedai Eco ummi tgk dulu dalam shoppee barang2 nye nt dekat Eco takdelah meraban teben kan bhs orang perak.. Lepas tu ke kedai Eco sendiri cari. So bli la buku, pembaris, dan pen. Letak dalam bag kertas yang ber zipped lock.


 
Tadaaa.. Untuk 12 orang. Termasuklah faiz. Dan tak lupa special untuk teacher dalam plastik putih. 
ada pin tudung,cokelet, mask extender dan klip rambut.


Memandangkan di tadika tak galakkn bawak kek yg manis. Ummi xde idea nak tempah kek cemane..so xde la bg kek. Jadi sambutan kami buat di kampung belah ummi di kuala kangsar dan kek as requested by bithday boy seperti di bawah . Nak kartun sonic. Ummi tempah dekat kawan di kuala kangsar. kalau ada yang duk area lumur, KK , nak menempah boleh komen dekat bawah. Nanti Ummi bagi link instagram die. Kek ni skali jalan ngn atok die bulan 7 dan terlupa ada adik ummi sorang bulan 8. Tapi mujur da bawak sesiap buah tangan untuk dia..

Sekian dari cerita ummi ;)